Online uw herhaalmedicatie 24/7 aan te vragen!
Het herhalen van uw medicatie kan vanaf heden op 3 manieren:

Herhaalservice
- U kunt u aanmelden voor de herhaalservice wanneer u chronisch medicijnen gebruikt
- Wij verwerken de herhaalmedicatie voor u, waardoor u dit niet zelf hoeft te bestellen. Elke 3 maanden leggen we al uw medicijnen klaar. Wanneer de medicijnen klaarstaan, krijgt u via de e-mail bericht van ons.
- Als u zich wilt aanmelden voor de herhaalservice, dan kunt u daarvoor een formulier invullen: klik hier voor het formulier voor de herhaalservice
- Inleveren van het formulier kan bij de apotheek of via het patientenportaal: Klik hier om meteen naar het portaal te gaan
Patiënten portaal
- Log in op het patiëntenportaal Uw Zorg Online
- Klik aan welke medicatie u wilt herhalen
- Hier kunt u 24/7 uw herhaalmedicatie bestellen
- Online inzage in uw dossier

Telefoon
- U kunt de praktijk bellen
- Toets een 2
- Spreek uw naam, geboortedatum en de medicatie die u wilt bestellen in op het bandje
- Spreek voor 15.00 uur het bandje in, dan kan het die dag nog mee met de bestelling en is na 4 werkdagen op te halen
Wij verzoeken u om een van deze 3 manieren te gebruiken. Op deze wijze kan de assistente het voor u klaarmaken op een tijdstip dat zij niet al met andere taken druk bezig is. Dit voorkomt fouten, en helpt de assistentes bij hun werk!
Herhaalmedicatie kan 4 werkdagen na het bestellen opgehaald worden tussen 15.00 en 17.00 uur. De assistente staat dan voor u klaar.
De praktijk beschikt vanaf heden over een pinautomaat. Wij verzoeken u om uw betalingen direct aan de balie te voldoen.
24/7 online uw medicatie bestellen
Preferentiebeleid
Uw zorgverzekeraar kan voor de vergoeding van geneesmiddelen een preferentiebeleid aanhouden. Dit betekent voor u dat ze voor geneesmiddelen met dezelfde werkzame stof een voorkeursmiddel aanwijzen welke wij mogen declareren. Het is mogelijk dat u een andere leverancier van de medicatie wilt dan dat wij krijgen opgedragen. In dat geval kunt u de medicatie aan de balie betalen en zelf de nota indienen bij uw zorgverzekeraar.
Voor vragen over het preferentiebeleid kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar.
Wij vragen hierbij om uw begrip!
Oude medicatie inleveren
U kunt uw oude medicatie bij ons inleveren. Bijvoorbeeld wanneer de houdbaarheidsdatum is verlopen, of u de medicatie niet meer gebruikt. Oude medicatie wordt niet hergebruikt, maar we zullen deze dan op een milieuvriendelijke en duurzame manier vernietigen.
Zo proberen wij ons steentje bij te dragen aan behoud van de planeet!